Van uw ex voorzitter

Afbeeldingsresultaat voor farewell

Ton.jpg

Beste DSOV’ers/sters,

Zes jaar lang mocht ik uw voorzitter zijn en u af en toe via deze blog bijpraten over wat er zoal bij DSOV speelt en wat het bestuur en mezelf bezig houdt. De regelmaat was iets minder regelmatig dan ik me zelf had voorgenomen maar soms heeft zelfs een voorzitter geen puf om achter de computer te kruipen. Onderwerpen zoals eenheid, over de schutting kijken en vertrouwen in elkaar kwamen voorbij. Uiteraard ook de diverse verbouwingen aan velden en clubgebouw en de sportieve prestaties bleven niet onvermeld.

Na zes jaar is het tijd om het voorzittersstokje over te dragen. Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) van 5 november j.l. werd kandidaat Peter Slot door de vergadering onder applaus benoemd tot opvolger. Samen met zijn medebestuursleden gaat Peter deze mooie club verder de toekomst in brengen. Hij zal vast nog wel van zich laten horen via de diverse media. Voor mij als trotse en vers benoemde erevoorzitter tijd om het wat rustiger aan te gaan doen en meer op de achtergrond wat hand en spandiensten te verrichten.

Al op de ALV heb ik medebestuursleden en andere medewerkers bedankt voor hun collegialiteit en inzet en heb ik de aanwezige leden bedankt voor het vertrouwen in mij en bestuur. Nu toch ook nog via deze blog wil ik alle DSOV’ers (leden, medewerkers, sponsoren en andere belangstellenden) bedanken voor het vertrouwen in mij maar meer nog voor het samen met mij uitbouwen van onze club over de afgelopen zes jaar. Want DSOV dat vormen wij natuurlijk met z’n allen! Met z’n allen hebben wij ervoor gezorgd dat de club er zo goed voor staat. Goed in sportprestaties, goed in accommodatie, goed op financieel vlak, natuurlijk goed in gezelligheid, goed als sociaal en sportief hart van Vijfhuizen (en steeds meer daarbuiten). Ik  ben er trots op.

Ik kijk terug op een mooie, boeiende maar ook intensieve periode. Ik heb daarin vele fijne en betrokken mensen leren kennen die met hard en ziel het beste voor hebben met DSOV.

Ik vond het een eer om van deze mooie club voorzitter te mogen zijn. Ik wens Peter en bestuur heel veel succes de komende jaren.

Tot snel bij DSOV!

Ton van der Aar

Uw ex voorzitter

Auteur: dsovnl

Sportvereniging in Vijfhuizen - Voetbal en Handbal

Plaats een reactie